Vacature aankoopmakelaar (K)RMT
Word jij onze nieuwe aankoopmakelaar?
Wat zoeken wij?
Wegens de groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren aankoopmakelaar die toe is aan een nieuwe uitdaging! Jij hebt een passie voor aankopen en wilt hier graag meer mee doen. Je hebt een passie voor het adviseren van mensen, bent proactief, en kunt zelfstandig werken. Daarnaast ben je sociaal, stel je mensen op hun gemak en houd je van contact. Je hebt je (K)RMT-diploma behaald en hebt al enkele jaren werkervaring in de makelaardij. Je bent bij voorkeur minimaal 4 dagen per week beschikbaar.
Werken bij LiNDA Makelaardij in Woerden: Waarom zou ik dat willen?
Wij zijn zeven jaar geleden gestart in Woerden, omdat we een frisse kijk op de makelaardij hebben en het anders wilden doen. Onze opdrachtgevers krijgen optimale begeleiding van A tot Z en we betrekken ze continu in de processen, wat resulteert in een hoge mate van klanttevredenheid. We werken nagenoeg geheel papierloos en digitaal, maken goede content voor social media, maar bovenal zijn we goed in ons vak. Met vele succesvolle transacties zijn we uitgegroeid tot marktleider in Woerden.
Hoe doen we dat?
Wij staan altijd voor onze klanten klaar en hechten veel waarde aan goede communicatie. Het proactief oplossen van problemen en het leveren van klantgerichte service zijn voor ons vanzelfsprekend. Wij zijn een jong en ambitieus kantoor met goede ideeën voor de toekomst. Door laagdrempelig contact en een professionele, maar ontspannen werkwijze, creëren we een werkomgeving waar zowel onze opdrachtgevers als wijzelf met plezier aan de slag gaan.
Even voorstellen:
Linda: Makelaar en taxateur die zich volledig richt op verkopen, aankopen, taxaties en acquisitie.
Evelien: Officemanager die ervoor zorgt dat alles op kantoor soepel verloopt – onze spin in het web.
Lisette: Assistent-makelaar die professioneel bezichtigingen begeleidt en onze woningen inmeet voor plattegronden en een exact woonoppervlak.
Marit: Assistent-makelaar die onze content verzorgt voor social media, deels de officemanager ondersteunt en professioneel bezichtigingen begeleidt.
Samen zorgen we voor een gezellige sfeer op kantoor. We hebben regelmatig uitjes/borrels en door de korte lijntjes is het fijn samenwerken.
Wat ga je doen?
Als aankoopmakelaar ga je, samen met Linda, mensen adviseren en begeleiden bij het kopen van hun woning. We verwachten dat je ons team ondersteunt en zelf verantwoordelijk bent voor je eigen klanten.
Je kunt denken aan de volgende werkzaamheden:
- Actieve acquisitie om aankoopklanten te werven
- Kennismakingsgesprekken met potentiële huizenkopers
- Actief zoeken naar woningen voor jouw klanten
- Aankoopbezichtigingen verzorgen
- (Telefonisch) advies geven aan klanten
- Onderhandelingen voeren
- Koopaktes doornemen en inspecties uitvoeren
Wat vragen we van jou?
- (K)RMT gecertificeerd
- Bij voorkeur ervaring met Realworks
- Een frisse blik en een enthousiaste uitstraling
- Goede commerciële en communicatieve vaardigheden
- Een leergierige en betrokken houding
- In het bezit van een rijbewijs B
- Je kunt jezelf goed uitdrukken in de Engelse taal
Wat krijg je van ons?
- Een marktconform salaris
- Goede aanvullende arbeidsvoorwaarden
- Doorgroeimogelijkheden
- Een leuke en uitdagende werkomgeving
- Gezellige collega’s
Denk je dat deze baan je op het lijf geschreven is?
Stuur dan een e-mail naar: werkenbij@lindamakelaardij.nl met je motivatie en CV. Daarna plannen we graag een afspraak in om kennis te maken!
Vacature Assistent Makelaar
Heb jij passie voor de makelaardij en wil je deel uitmaken van een enthousiast team? Ben jij commercieel, klantgericht en houd je van afwisseling? Dan zoeken wij jou als onze nieuwe Assistent Makelaar!
Werken bij LiNDA Makelaardij in Woerden: Waarom zou ik dat willen?
Wij zijn zeven jaar geleden gestart in Woerden, omdat we een frisse kijk op de makelaardij hebben en het anders wilden doen. Onze opdrachtgevers krijgen optimale begeleiding van A tot Z en we betrekken ze continu in de processen, wat resulteert in een hoge mate van klanttevredenheid. We werken nagenoeg geheel papierloos en digitaal, maken goede content voor social media, maar bovenal zijn we goed in ons vak. Met vele succesvolle transacties zijn we uitgegroeid tot marktleider in Woerden.Hoe doen we dat?
Wij staan altijd voor onze klanten klaar en hechten veel waarde aan goede communicatie. Het proactief oplossen van problemen en het leveren van klantgerichte service zijn voor ons vanzelfsprekend. Wij zijn een jong en ambitieus kantoor met goede ideeën voor de toekomst. Door laagdrempelig contact en een professionele, maar ontspannen werkwijze, creëren we een werkomgeving waar zowel onze opdrachtgevers als wijzelf met plezier aan de slag gaan.
Even voorstellen:
Linda: Makelaar en taxateur die zich volledig richt op verkopen, aankopen, taxaties en acquisitie.
Evelien: Officemanager die ervoor zorgt dat alles op kantoor soepel verloopt – onze spin in het web.
Lisette: Assistent-makelaar die professioneel bezichtigingen begeleidt en onze woningen inmeet voor plattegronden en een exact woonoppervlak.
Marit: Assistent-makelaar die onze content verzorgt voor social media, deels de officemanager ondersteunt en professioneel bezichtigingen begeleidt.
Samen zorgen we voor een gezellige sfeer op kantoor. We hebben regelmatig uitjes/borrels en door de korte lijntjes is het fijn samenwerken.
Wat ga je doen?
Als Assistent Makelaar ondersteun je het kantoor bij de aankoop, verkoop en verhuur van woningen. Je hebt veel klantcontact en zorgt ervoor dat het proces soepel verloopt.
Je kunt denken aan de volgende werkzaamheden:
- Actieve acquisitie om aankoopklanten te werven
- Begeleiden van bezichtigingen
- Opstellen en controleren van koopovereenkomsten
- Inmeten van woningen voor de plattegronden
- Het inplannen en beheren van afspraken en bezichtigingen
- Klantcontact via telefoon, WhatsApp en e-mail
Wat vragen we van jou?
- Een afgeronde MBO of HBO opleiding
- A-RMT gecertificeerd of bereid dit te behalen
- Een frisse blik en een enthousiaste uitstraling
- Goede commerciële en communicatieve vaardigheden
- Een leergierige en betrokken houding
- In het bezit van een rijbewijs B
Wat is een pré?
- Bekendheid in de regio Woerden
- Werkervaring in de binnendienst
- Je kunt jezelf goed uitdrukken in de Engelse taal
Wat krijg je van ons?
- Een goed salaris passend bij je functie en ervaring
- Een pensioenvergoeding
- Vakantiegeld
- 25 vakantiedagen op basis van 40 uur dienstverband
- 1 à 2 extra vrije dagen voor bijzonder verlof
- Smartphone en tablet
- Een leuke en uitdagende werkomgeving en gezellige collega's
- Doorgroeimogelijkheden
Denk je dat deze baan je op het lijf geschreven is?
Stuur dan een e-mail naar: werkenbij@lindamakelaardij.nl met je motivatie en CV. Daarna plannen we graag een afspraak in om kennis te maken!